Donderdag 12 april 2018

12 april 2018 - Inverness, Florida, Verenigde Staten

Vandaag een minder spectaculaire dag.
Goed geslapen in Quality Inn in Gainsville ondanks de toch wel goed hoorbare snelweg.
Misschien ook goed geslapen door de vermoeidheid van de dag.
We hebben achter uitzicht op een kale parkeerplaats.
Het is mooi weer. Quality Inn is wel een redelijk hotel maar de kamers zijn niet schoon.
Stof op de vloer en zo.
Het ontbijt heeft geen verassingen, de gebruikelijke kost, de gebruikelijke ongezonde kost kun je beter zeggen.
Het ontbijt is tot negen uur en kwart voor begint de dame al op te ruimen. Niet zo gezellig eigenlijk.
We hebben thermoskannen bij ons die we 's morgens altijd vullen met koffie. Lekker voor onderweg.
We gaan eerst nog even naar Dillard's, een paar kilometer verderop in Gainsville.
Voor de MissMe natuurlijk.
De afdeling MissMe gauw gevonden. Mamma vraag wat aan de verkoopster.
Zij vraagt waar wij vandaan komen. Uit Holland.
"Oh, ik kom uit Libanon"
Toen viel bij mij het kwartje: we hebben haar eerder bij Dillard's gezien.
Ik zeg: "We have met you before, last year!"
Zij, Ja, nu weet ik het ook weer. Ik herinner me jullie nog goed. En tegen Bep: jij hebt toen dat goud/gele t-shirt gepast. En dat klopte!
Dat was wel even lachen.
We nemen afscheid met: see you next year!
Wat een tooeval.
Crystal River was dee planning maar wij hebben geboekt bij Holiday Inn in Inverness. Vlak bij Crystal River.
Onderweg stoppen we nog een keer om te tanken en we bezoeken een antiekwinkel maar zien er niks bijzonders.
De auto rijdt prima nu gelukkig.
Holiday Inn is snel gevonden, ligt een beetje achteraf, wel lekker rustig en we vragen een kamer aan de achterkant met uitzicht op een bos.
De kamer is gerenoveerd en ziet er prima uit. We blijven hier 2 dagen.
We rijden nog even naar de Publix en de Walmart en dan verder naar het centrum van Inverness.
Dat centrum valt erg tegen, geen echt centrum en er zijn maar een paar winkeltjes open.
Dooie boel.
Het was een rustige dag maar toch wel vermoeiend door het warme weer.
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes

1. Claudia en Bas:
    13 april 2018
    Hallo Vakantiegangers! Klinkt goed allemaal. De omgeving moet heel mooi zijn daar, lekker de natuur in is ook leuk! Een echt centrum hebben ze vaak niet nee, jammer. Zal straks eens kijken wat er bij jullie in de buurt te doen is! Groetjes Claudia en Bas