21e Reisdag 3016

7 november 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Laatste hele dag in Atlanta. Morgen vliegen we alweer naar huis.
De klok is hier verzet naar wintertijd. Daylight Savings noemen ze dat.
Bep gaat zwemmen in het mooie zwembad waarvan het dak dicht kan bij slecht weer. Maar dat hebben we hier nog niet gehad, gelukkig. Er is wel harde muziek in het zwembad, de hele dag. Best wel irritant. Hoor je ook heel goed als op de kamer bent. Ontbijten doen we bij Metro, dat is om de hoek.
Er zijn mensen die al een hamburger eten. Moet er niet aan denken.
Mensen zijn hier bijna allrmaal te dik tot veel te dik. Maar je kunt hier ook niet gezond eten. Overal ook reclamevoor etn. Op tv helemaal overdreven veel reclame over eten.
Vandaag maken we een lange wandeling langs Peachstreet NE. Een hele lange straat. Onderweg zijnver wel leuke parkjes maar de banken zijn bezet door zwervers. Er liggen ook mensen op het trottoir te slapen. Heel erg.
Als je op een plattegrond staat te kijken word je meteen gevraagd waar je naar toe wilt. Ze wijzen je dan behulpzaam de weg maar vragen daar wel geld voor.
Toch is dit gedeelte van Atlsnta veel leuker dan gisterrn deandere jant op. Veel terrasjes en winkeltjes