15e Reisdag deel II

1 november 2016 - Knoxville, Tennessee, Verenigde Staten

De tablet heeft soms kuren. Hopelijk is het eerste deel gepost.
In Knoxville is de Clarion Inn snel gevonden. Inchecken, koffers naar binnen en we gaan naar het centrum, downtown. Zo'n 8 kilometer. Ik vind het niet prettig rijden in de stad, veel te veel auto's om je heen. We zijn weer over een tijdgrens gegaan en het is nu opeens een uur later.
In het centrum aangekomen vraagt Bep een voorbijganger waar we kunnen parkeren en hij wijst ons een parkeergarage. Staten Street Parking. Het is kwart over vijf en vanaf zes uur is het vrij parkeren. Moeten dus een uurtje betalen waarschijnlijk.
We gaan lopend richting The Old Town en bijna alle winkels en bars en restaurants zijn dicht vanwege halloween. Balen. Verder naar het centrum is het marktplein. Daar is alles wel open. Mensen zijn verkleed en een groep gaat een Ghosttour doen. We drinken koffie op een bankje in het park. Knoxville valt een beetje tegen. Het is wel een mooie stad maar misschien door halloween dat er zo weinig te doen is. Lopen nog wat rond en gaan terug naar de parkeergarage. Kunnen zo uitrijden, dus dat viel weer mee:-)
Gaan op de terugweg eten bij Cracker Barrel.
Morgen verder naar Pigeon Forge. Maar 48 kilometertjes.
Groetjes
Wim
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nieks en Nathalie:
    1 november 2016
    Ja leuk weer! Knoxville...wel een bekende naam he!
    1e deel is ook geplaatst gelukkig!