15e Reisdag 15-10-2016

1 november 2016 - Knoxville, Tennessee, Verenigde Staten

Vanmorgen staan we vroeg op want we hebben een flinke trip voor de boeg.
Het is rustig in de ontbijtzaal. Mooi om te zien al die slaperige gezichten in die hobbezakken van kleren. Want smaak om zich te kleden hebben amerikanen niet. En ze zijn bijna allemaal veel te dik, en sommige exemplaren zijn buiten proportie. Soms gewoon zielig. Maar goed.
We vertrekken vanuit Nashville, die leuke stad, en gaan richting Knoxville.
Het weer is goed maar er zijn wel wat meer wolkjes. De auto rijdt prima, cruisecontrol is erg handig. Er is veel vrachtverkeer.
Het landschap begint al wat meer heuvelachtig te worden. De bladeren van de bomen beginnnen te verkleuren. Prachtige kleuren. Maar dit komt niet omdat het herft wordt, maar omdat het zolang niet heeft geregend.
We stoppen onderweg een paar keer om een stukje door dorpjes en achteraf weggetjes te rijden. Allemaal kleine huisjes, ver van elkaar, geen echte dorpjes maar verspreid, en geeen tuintjes. Lijkt ons saai om daar te wonen. Wel weer allemaal halloween versiering.