10e Reisdag 26-10-16

27 oktober 2016 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Vanmorgen alweer vroeg op. Bij het ontbijit komt een donker mevrouwtje naar me toe en zegt dat ze oh zo'n lekker bacon heeft gebakken. Ik kan er dus niet omheen, maar het is ook voortreffelijk met een gebakken eitje. Als we weggaan krijgen we nog bananen mee. Heel aardig. we vertrekken uit de Comfort Inn in Clarksdale en hebben ongeveer 120 kilometer te rijden. Valt wel mee dus. We rijden door enorme katoenvelden. Bep plukt nog wat katoen langs de weg. We rijden over de highway 61 maar maken een omweg naar Southland Mall waar we een Dillards bezoeken. Weer op de weg wordt het steeds drukker. Ik had moeite om het juiste adrres van ons hotel in te voeren en ja hoor, niet goed. Bestemming bereikt, maar midden in een woonwijk. Als we Beale Street invoeren blijkt dat we 30 km uit de richting zitten.
Balen, maar goed, we hebben nu de goede richting.
In downtown bij ons appartement kunnen we nergens dde auto kwijt. Alleen in een parkeergarage. Vervelend dat het hotel geen parkeerruimte heeft.
Inchecken en naar kamer 604, de zesde vverrdieping. Helaas geen uitzicht op de Mississippi. Groot appartement, wel netjes maar een kapotte stoel en een slechte internetverbinding.
We gaan nog de ongeving verkennen en lopen naar en door Bealestreet.
Lijkt op Bourbon Street in New Orleans. Overal bars en restaurants en natuurlijk muziek.
Maar we zijn moe en gaan weer terrug naar het hotel. Slapies doen.
Tot morgen!