zaterdag 7 april 2018

7 april 2018 - Jacksonville Beach, Florida, Verenigde Staten

Goed geslapen in ons voorhistorisch bed.
Schoon is de kamer niet. Er ligt en sok onder het bed van de vorige bewoner en een vlinderstrikje hangt vrolijk in de kast strikje te wezen.
Het ontbijt is net zo karig als vorige dag en we moeten weer om thee vragen.
Gisteravond was het druk in het hotel. Er was een bruiloft en ook nu worden er voorbereidingen getroffen voor een feest.
Moeten we vanavond weer door de bruiloftgasten heen manouvreren om bij de kamer te komen.
We nemen de auto er rijden naar een winkelcentrum zo'n 7 kilometer verderop.
We gaan vroeg omdat we bang zijn om straks bij terugkeer geen parkeerplek meer te hebben.
We winkelen wat bij een hele grote Walmart. Amerikanen doen alles met de auto. Het is al druk op de weg en de grote parkeerplaats bij Walmart staat al bijna vol.
Wel leuk om bij Walmart rond te kijken. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Verwende amerikanen.
Het is bewolkt vandaag en ja hoor, bij terugkomst is er al geen parkeerplek bij het hotel te vinden. Balen.
Bij een verderop geluk, er gaat een auto weg en we kunnen de onze kwijt.
Voor ons hotel staan twee zwarte oldtimers . In de hal en in de gangen is het al druk. Overal staan tafels met hapjes en het ziet er feestelijk uit.
Geen hapjes voor ons dus.
Wanneer we naar Springing The Blues willen gaan begint het te regenen en te onweren. Balen.
Dan maar de bui op de kamer afwachten. Gelukkig regent het niet al te lang.
Het is ook bewolkt, maar het is niet koud.
De regen heeft wel veel mensen afgeschrikt blijkbaar want het is veel miinder druk dan vrijdag.
We kijken naar de Band of Friends op de Main Stage, TThe Corbitt Brothers Band op de Lounge Stage en daarna op de Main Stage naar Sugaray Rayford.
Erg leuke muziek allemaal.
Het plan was om morgen naar Amelia Island tte vertrekken maar we willen nog een dag langer hier blijven.
Maar wel in een ander hotel.
Groetjes en tot morgen.

1. Nieks en Nathalie:
    8 april 2018
    Heel leuk paps! Zo krijgen wij ook zin om naar America te gaan! Haha

Groetjes van ons!!
  2. Claudia en Bas:
    8 april 2018
    Leuk, klinkt goed allemaal! ben benieuwd welk hotel jullie nu nemen!
    Groetjes!